REDOUT

Wydajność i zabawa

Najnowsze skrzydło od U-Turn to wspaniała kombinacja elementów freestylu i dużej mocy. Nowa mieszanka cech dynamicznego sportowego skrzydła wraz z ogromnym potencjałem mocy stwarza nową kategorię skrzydeł „freeride” Znakomite zachowanie podczas szybowania w połączeniu z dynamicznym sterowaniem prowadzi do szybkiego wykręcenia każdego komina. Zakres zastosowania Redout jest bardzo szeroki, skrzydło pięknie będzie szybować, przechodząc bez problemu do latania acro oraz świetnie radzić sobie będzie w termice – to właśnie dla tego możemy nazywać go prawdziwym freeriderem.

Redout służy do dynamicznego latania z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Ze względu, że jest to glajt przeznaczony również dla początkujących pilotów acro, pomimo wysokiej dynamiczności podczas lotu, wyposażony został w wiele systemów poprawiających bezpieczeństwo. Zwłaszcza podczas nauki nowych manewrów gdy timing nie jest jeszcze w 100 % opanowany Redout jest w stanie wybaczyć wiele błędów. Pomimo jego wysokiej tolerancji jest bardzo precyzyjny, a jego sterownie jest bardzo bezpośrednie, co pozwala na dokładne poznanie każdej z ćwiczonych figur. W Redout da się zauważyć geny paralotni Thriller, przeznaczonej dla profesjonalnych acro pilotów. Można na nim wykonać wszystkie manewry acro poza Infinity Tubling co idealnie umieszcza Redouta w przygotowaniach do latania w kolejnym acro etapie na Thrillerze.

Skrzydło posiada bardzo dobre parametry doskonałości co umieszcza go również wśród paralotni bardzo dobrze latających w termice. Główny projektant Erns Strobl, przedstawiając nowy profil skrzydła o stosunkowo małej powierzchni wymienia jego dynamikę i możliwość ciasnych zakrętów jako atut przy centrowaniu kominów termicznych i nabieraniu wysokości z wykorzystaniem maksymalnych noszeń.

Wysokie bierne bezpieczeństwo oraz tendencja do wybaczania błędów pilota, istotne są również podczas lotów termicznych. Z systemem HPCD składającym się z zróżnicowanych rozmiarowo cross portów, optymalizujących poprzeczną cyrkulacje powietrza, czasza szybko kompensuje różnice ciśnienia podczas turbulencji. Za stabilność krawędzi natarcia odpowiedzialny jest system PPN - wyprofilowanie krawędzi natarcia, uzyskane dzięki zastosowaniu plastikowych usztywnień. Cztery rzędy lin na których znajdują się po trzy główne liny na każdej taśmie zapewnia nam optymalną transmisje siły i obciążenia co gwarantuje nam rozładowanie nawet największych napięć podczas skoków z balonu czy helikoptera. Taśmy wyposażone są również w nowej generacji speed system (MSS) Multiples Speed System.

Taśmy wyposażone zostały również w System Zabezpieczający Stabil (SSF) Stabilo Security Function, gumową linę pomiędzy taśmą a stabilem, którą należy chwytać jak najszybciej w niezbędnych sytuacjach.

Redout skierowany jest do pilotów, którzy chcą mieć wszechstronną paralotnię, ceniących sobie dynamiczne latanie na paralotni o dużym potencjale mocy. Paralotnię dla każdego kto chce rozpocząć zabawę w Acro. Jako freerider Redout jest bardzo efektywny w nabieraniu wysokości co jest bardzo istotne jeśli następnie chcemy ją szybko wytracić wykonując przeróżne ewolucje. Znakomita moc tego sportowego skrzydła przyniesie nam ogromną satysfakcję zarówno podczas wznoszenia jak i dynamicznego opadania. Dzięki solidnej konstrukcji łatwiej jest wyćwiczyć lądowanie stabi-touch czy skoki z helikoptera czy balonu.

Redout wykonany został z najwyższej jakości materiałów i zaprojektowany z myślą o najwyższej trwałości. Tak jak we wszystkich paralotniach U-Turn przeznaczonych dla acro pilotów, użyte materiały przeszły długoterminowe testy zmęczeniowe oraz bardzo skrajne i twarde testy wytrzymałościowe, aby tylko najlepsze z nich wykorzystać do produkcji skrzydła. Cały proces produkcji ukierunkowany był aby osiągnąć jak najlepszą trwałość, wytrzymałość i kształt konstrukcji, w tym celu zastosowane zostały wzmocnione szwy, liny i wzmocnienia wewnątrz skrzydła.

Redout dostępny jest w dwóch licencjonowanych rozmiarach 19 m2 i 21 m2.
Rozmiar 19 przeznaczony jest dla masy startowej pomiędzy 50-90 kg i w tym przedziale certyfikowany jest w klasie LTF/EN-C oraz masy startowej pomiędzy 90-115 kg LTF/EN-D Rozmiar 21 przeznaczony jest dla masy startowej 100-120 kg i w tym przedziale certyfikowany jest w klasie LTF/EN-D


Więcej informacji:

Ulotka (PDF)

Dane Techniczne