Passion

Jeśli glajty byłyby pakowane w czekoladowe jajka PASSION byłby idealną niespodzianką dla pilota. Całkowicie nowo zaprojektowane skrzydło XC (EN C) spełnia 3 życzenia jednocześnie: PASSION ekstremalne bezpieczeństwo. PASSION wyjątkowe osiągi. PASSION długa żywotność. Nowe skrzydło przelotowe od U-Turn jest już dostępne!

Bezpieczeństwo, doskonałe osiągi, trwałość - najnowsze rozwiązania głównego projektanta U-Turn Ernsta Strobl wykorzystane w PASSIONIE sprawiają że jest to możliwe. "PASION lata we własnej lidze, łączy w sobie osiągi skrzydła competition i bierne bezpieczeństwo bliskie skrzydłom klasy EN B" mówi założyciel U-Turn Thomas Vosseler.

Na wyjątkowość skrzydła składają się: niesamowita szybkość maksymalna, doskonałość i osiągi podczas wznoszenia.

Pilot ze stabilnym skrzydłem, które wiele wybacza, może się spokojnie skoncentrować na trasie którą ma do pokonania i aby wykorzystać każdy komin prowadzący go do celu. To dlatego, że nie musi skupiać się na skrzydle, aby zapobiegać kolejnym klapom. Każdy, kto latał na zawodach wie jak ważny jest spokój psychicznny i zaufanie do sprzętu.

Oczywiście skrzydło jest wyposażone w system PPN i PPNplus znane z poprzednich świetnie sprzedających się modeli U-Turn. Plastikowe wzmocnienia dbają o optymalną wentylację wnętrza skrzydła w szczególnie trudnych warunkach. PASSION jest pierwszym skrzydłem od U-TURN z High Definition Profile (HDP). "HDP oznacza plastiki wzmacniające górną połać między 45 a 80% głębokości profilu. Optymalna długość została przebadana na komputerze i sprawdzona przez naszych pilotów testowych " mówi Strobl.

System doskonale sprawdzający się w THRILLERZE 2K11 zwany High Pressure Cross port Design (HPCD), został zoptymalizowany w ten sposób że kontroluje wentylację pomiędzy komorami, osiągając dynamiczność i stabilność, której nie mógł osiągnąć THRILLER. Ta technologia używana w PASSIONIE pomaga szybkiemu napełnieniu trzech zewnętrznych, zamkniętych komór po „zaklapieniu” skrzydła. PASSION posiada Brake Gathering System (BGS), który zmienia geometrię skrzydła z powodu wyższego napięcia wewnątrz" mówi Strobl. To daje skrzydłu doskonałe osiągi podczas wznoszenia i znakomity handling jakiego nie było do tej pory w paralotniach z takim wydłużeniem.

PASSION przekonuje nie tylko bezpieczeństwem, wydajnością i elastycznością. Wyznacza kamienie milowe w trwałości i jest obietnicą świetnej zabawy i długich stabilnych lotów. Wynika to z kilku cech konstrukcyjnych. Stosowane są różne tkaniny np. 40g i 36g Nylon dla górnej powierzchni i twarde tkaniny wykończenie żeber i V-wsparć (Improved Stability Technology IST). Wreszcie PASSION został wyposażony w SBP-system. Skrót oznacza Smart Bottom Protection. Jest to specjalny materiał 60g / m2 w kształcie półksiężyca (7,5 cm średnicy). Tkanina ta została zastosowana w punktach mocowania lin z dolnym płatem skrzydła w celu zmniejszenia napięcia w tych punktach i zredukowaniu naprężeń między dolną powierzchnią i żeberami.

PASSION jest dostępny w 5 rozmiarach: XS 60-85 kg, S 70-95 kg,SM 80-105 kg, M 90-115 kg, L 105-130 kg. Wszystkie skrzydła mają 63 komory i wydłużenie 6,85.

Więcej informacji:

Filmy