NITRO EVO2

Jeden krok do przodu - nowa uzda zmienia wszystko

Moc i stabilność - to obietnice jakie niesie ze sobą NITRO EVO II. Ten kite oferuje więcej mocy, lepszy handling i większą stabilność jednocześnie. A wszystko to uzyskano dzięki nowej uździe, która jest krótsza, z nowymi linami Dyneema.

Mimo iż rozpoznawalne logo U-Turna pojawia się teraz na obu płaszczyznach czasza Nirto pozostaje bez zmian. Różnicę stanowi nowa uzda Firewire. Wykorzystuje ona nowe olinowanie Dyneema . Jest ono mocniejsze, mniej podatne na rozciąganie, a dzięki temu profil kite'a jest odporniejszy na ciężkie warunki. Ulepsza to zachowanie kite'a w każdych warunkach.

Nowa uzda jest krótsza, cieńsza i lżejsza niż do tej pory, obniżając opór powietrza i podnosząc przyśpieszenie. Nowe trymy Hi-Arc podnoszą stabilność a nowy design hamulców poprawia handling i zapas mocy.

Eksperci magazynu "Kite & friends" testowali NITRO EVO2 bardzo skrupulatnie i doszli do bardzo konkretnych wniosków: Latawiec oferuje niesamowite pokłady mocy i wyjątkową stabilność jednocześnie. Nawet bardzo trudne manewry są łatwe do wykonania dla doświadczonych pilotów.

Nitro Evo 2 lubi latać z 4 linkami, a zastosowanie hamulców dostarcza dodatkowego zastrzyku mocy. Wraz ze wzrastającą prędkością można poluzować na hamulcach, efektywnie obniżając moc kite'a i obniżając ściąganie na boki. Mniej doświadczeni kajciarze mogą ściągnąć hamulce, tak że zauważysz zagięcie w dolnym poszyciu w pobliżu krawędzi spływu. To poprawia stabilność bierną, ale jednocześnie ogranicza zasięg mocy kite'a. Najlepszą metodą aby nauczyć się latać aktywnie to używanie hamulca tylko gdy jest to niezbędne.

NITRO Evo2 został stworzony by być najlepszym bez kompromisów. Użyto materiałów tylko o najwyższych parametrach, a zasady budowy paralotni nie mają sobie równych - z podwójnym szyciem i wzmocnieniami we wszystkich miejscach narażonych na obciążenie. Projekt czerpie dużo z najnowszych rozwiązań w paralotniarstwie, i jest jednocześnie najbardziej zaaawanswanym technologicznie ze wszystkich kite'ów wyścigowych w kwestii wydłużenia, ilości komór, wewnętrznej struktury i optymalizacji uzdy.