MYLAR FIX

Koniec z fałdami - najnowsze rozwiązanie utrzymujące kształt profila w dobrym stanie.

Dłuższa żywotność przy jednoczesnym utrzymaniu osiągów i łatwiejsza obsługa przy pakowaniu paralotni. Te cechy niesie ze sobą nowy ststem Mylar-Fixing od U-Turn'a. INFINITY II AFS jest pierwszą paralotnią wyposażoną w ten wynalazek.

System ten pozwala pilotowi spakować paralotnię nawet na lekkim wietrze bez jakiejkolwiek pomocy, w taki sposób uniemożliwiający zniekształcenie wzmocnień mylarowych przedniego profilu skrzydła. Ta metoda obsługi zapewnia zdecydowanie dłuższą żywotność paralotni i jednocześnie lepsze parametry lotu. Można latami unikać poważnych zagniecień krawędzi natarcia pod warunkiem zachowania odpowiedniej ostrożności przy składaniu i pakowaniu skrzydła.

To jest bardzo ważne ponieważ wzmocnienia zgniecione nawet przez krótki okres czasu a potem rozprostowane w locie mają tendencję do powracania do zagniecienia. Wynik: Paralotnia nie ułoży się odpowiednio w strugach powietrza, tracąc parametry lotu, co w końcu prowadzi do skłonności do nieprzewidzianych zachowań skrzydła. Te zachowania wyglądają podobnie podczas startu. Im mniej wzmocnienia są zgniecione tym łatwiej jest postawić skrzydło. Mały szczegół któryego nie należy jednak lekceważyć ze względu na fakt iż przyczynia się w znaczącym stopniu do utrzymania wartości i parametrów skrzydła.

A tak to działa (patrz na zdjęcia). Przewlecz wzmocnioną taśmę rzepową przez otwory we wzmocnieniach Mylarowych trzymając ją jednocześnie w dłoni. W ten sposób wzmocnione powierzchnie można składać jedna na drugiej w sposób prosty i bez zagniecień.Przymocuj rzep do przylepca umieszczonego na tylnej krawędzi ostatniej powierzchni Mylarowej, zapewniająć pewne i bezpieczne zapięcie. Paralotnię można teraz złożyć, fragment po fragmencie po tym jak przednia część została zwinięta, a następnie na koniec zwiń całość.


Zobacz film