BLACKLIGHT (LTF B)

BLACKLIGHT – Szybki i Bezpieczny

Wydobyliśmy najlepsze zaawansowane technologie dostępne w skrzydłach acro oraz zawodniczych i udostępniliśmy je dla pilotów czerpiących przyjemność z rekreacji. Ta droga która obrał U-Turn stworzyła nowe skrzydło o nazwie BLACKLIGHT. Najnowszy projekt szefa projektantów Ernesta Strobla jest już oficjalnie dostępny w czterech certyfikowanych jako EN /LTF B rozmiarach. Ogromny potencjał, ogromna wydajność połączona z certyfikatem bezpieczeństwa – oto nowy Blacklight.

„Należy zaznaczyć to już na samym początku: wszystkie loty certyfikacyjne, wykonaliśmy na glajcie w standardowej konfiguracji lin” tłumaczy Strobl. Projektant nie lubi bardzo certyfikowania z tak zwanymi złożonymi linkami czego efektem jest fałszywy poziom bezpieczeństwa, nie istniejący w rzeczywistości.

BLACKLIGHT ma bardzo dobrze przemyślany układ i konfigurację lin, w linkach głównych zastosowaliśmy Aramid/Kevlar w jedenastu różnych średnicach. Każda z linek jest dokładnie wyliczona, tak aby jej wytrzymałość była odpowiednia, by maksymalnie wykorzystać potencjał skrzydła. Najcieńsza linka ma średnicę 0,55 mm, najgrubsza 1,7 mm. Dzięki dwu-liniowemu systemowi ,zredukowaliśmy całkowitą długość lin do 211 metrów w Blacklight S i 267 metrów w Blacklight L.

Blacklight – tak jak w wybitnie udany PASSION z klasy EN/LTF C – wyposażony został w High Definition Profile (HDP). "HDP oznacza plastiki wzmacniające górną połać między 45 a 80% głębokości profilu. Optymalna długość została przebadana na komputerze i sprawdzona przez naszych pilotów testowych " mówi Strobl.

System ten wspaniale współpracuję z systemem HPCD – High Pressure Crossport Design – który oznacza optymalnie zaprojektowane krzyżowe otwory wentylacyjne w żebrach, których efekt to dynamiczny handling wraz z wysoką stabilnością. Technologia zapożyczona została z Thrillera i obecnie stosowana jest w seryjnych glajtach U-Turn.

Blackligh ma 50 komór i wydłużenie 5,8. Kolejnym faktem dającym efekt najwyższego zaawansowania tego skrzydła to zastosowane materiały – najwyższej jakości tkaniny NCV. Górna powierzchnia zrobiona jest z 40 gramowego wodoodpornego materiału, dolna z 36 gramowego Skytexu. Starannie opracowana została również koncepcja żeber w których zastosowaliśmy Skytex 32.

Kolejny zastosowany w Blacklight system to PPN – zastępujący ciężkie mylarowe wsparcia – to już standard w U-TURN – daje nam wyjątkową łatwość startu a latanie w termice jest niczym piękny sen. Blacklight wykazuje wyjątkową skłonność wybierania termicznego powietrza w kominie i szybkiego nabierania wysokości. „Na koniec pozostaje mi tylko zaprosić do przetestowania BLACKLIGHT i doświadczyć doskonałości 10 na glajcie w kategorii EN/LTF B!” E.Strobl

Skrzydło jest certyfikowane w znanych w U-Turnie przedziałach wagowych. 60-90 kg w BLACKLIGHT S, 75-100 kg w BLACKLIGHT SM, 85-110kg BLACKLIGHT M i 100-125 kg w BLACKLIGHT L


Więcej informacji:

Dane techniczne

Ulotka